reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Festival Pohoda

Fotoreportáž z Pohody: detaily

Matej Sýkora

Fotoreportáž z Pohody: detaily

Po dvoch pokusoch o chronologické turistické popísanie zážitkov z tohtoročnej Pohody pripájam aj tretí, viac alternatívny: niekoľko fotiek detailov zachytených fotoobjektívom.

  • 27. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 721x
  • 2
Fotoreportáž z Pohody: aj nehudobný program, vrátane vynechania Björk

Matej Sýkora

Fotoreportáž z Pohody: aj nehudobný program, vrátane vynechania Björk

V prvej časti fotoreportáže sa nám rozbiehal festivalový piatok aj doplnkovými aktivitami či umením starých dverí. Každoročne má v rámci programu zachránia diskusie či divadlo, len na hudobných koncertoch by som to nevydržal.

  • 26. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 547x
  • 0
Fotoreportáž z Pohody: krátky štvrtok a rozbiehajúci sa piatok

Matej Sýkora

Fotoreportáž z Pohody: krátky štvrtok a rozbiehajúci sa piatok

Moja tradičná fotoreportáž z festivalu Pohoda mi pomáha cez archív blogu identifikovať, že tento rok to bol môj 6. ročník. Opäť sa podelím len o niekoľko komentovaných fotiek, napadla ma asi len jedna hlboká myšlienka.

  • 25. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 479x
  • 1
Spomienky na festival Pohoda (druhá časť)

Matej Sýkora

Spomienky na festival Pohoda (druhá časť)

Po čase sa dostávam k druhému výberu fotiek z Pohody. K opomenutému pestrému programu festivalu dopĺňam, že zachytené nie sú napríklad diskusie v stane Dobrá krajina s Bielymi vranami či spolupracovníkmi kandidáta na prezidenta Andreja Kisku, gitarová improvizácia Putan Club uprostred publika a mnohé ďalšie... Nehovoriac o programe, na ktorý som sa vôbec nedostal.

  • 24. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 417x
  • 0
Pestrý program Pohody (zopár fotiek)

Matej Sýkora

Pestrý program Pohody (zopár fotiek)

Po pár rokoch som bol opäť na festivale Pohoda. Pri prezeraní fotiek v pohodlí domova som si uvedomil, aký úžasne multivšetko program Pohoda ponúka! A to nasledujúce fotky nezahŕňajú napríklad koncerty Kraftwerku či Mariána Vargu a takisto hlavných headlinerov (asi hlavne preto, že ich zvyčajne nepoznám a na koncerty málokedy idem - a je to vonku).

  • 13. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 575x
  • 2
reklama
FotoPohoda 2011 - sobota

Matej Sýkora

FotoPohoda 2011 - sobota

Diskusie - "intelektuálska časť Pohody" akoby to niekto nazval, má tiež čosi do seba. Pohoda je multižánrový festival. A súhlasím s tými, čo poukazujú na to, že Pohoda je aj politicky angažovaná. Ale na tom nie je nič zlé, práve naopak. Je úplne legitímne, že organizátori sa snažia prezentovať veci, o ktorých si myslia, že sú správne a zaujímavé do diskusie.

  • 30. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 188x
  • 0
FotoPohoda 2011 - piatok

Matej Sýkora

FotoPohoda 2011 - piatok

Ak vydržíte do konca, v tomto blogu vás čaká 26 fotiek z piatku festivalu Pohoda v Trenčíne aj s mojim krátkym komentárom. Fotiek je pomerne veľa. Mal som však zhruba 50, ku ktorým by sa dalo niečo povedať. Pohoda je intenzívna - obzvlášť ak celý deň chodíte z jedného stanu / scény na druhú a naspäť. Pridal som aj odkazy na časti programu. Sprostredkovať zážitok vám môžu aj filmy z predchádzajúcich ročníkov na stránke Pohody a rôzne videá z MeeToo.

  • 24. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 384x
  • 0
Sobotná Pohoda 2010

Matej Sýkora

Sobotná Pohoda 2010

Od letného festivalu Pohoda uplynulo už niekoľko mesiacov. Čas preveril spomienky, ale nakoniec mi všetky už dávno pripravené fotky prišli aspoň trochu povedomé...

  • 9. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 694x
  • 0
Detaily - Pohoda 2010 (dobre vidíme iba...)

Matej Sýkora

Detaily - Pohoda 2010 (dobre vidíme iba...)

Zopár fotiek nenápadných a nedôležitých detailov z nedávneho festivalu Pohoda. Najlepšie by snáď boli bez komentára - vrátane Mariána Hossu v publiku (to je bomba, čo?) a štýlovej tenisky Jany Kirschner.

  • 28. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 2
Piatková Pohoda 2010

Matej Sýkora

Piatková Pohoda 2010

Nepatrím medzi radikálnych obdivovateľov Pohody. A názor, že sa jedná o akési "lepšie Slovensko" mi príde ako scestný. Nepochybne to však je výnimočný festival, ktorý rok čo rok teší tisíce ľudí... Medzi nimi aj mňa.

  • 20. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 801x
  • 1
reklama
FotoPohoda - ľudia (a epilóg)

Matej Sýkora

FotoPohoda - ľudia (a epilóg)

Po spomienkach do (ne)pohody, čo by mali byť akože fotky hviezd, prišli na rad (ne)podstatné detaily a teraz - v neposlednom rade - aj fotky "obyčajných" ľudí... Návštevníkov, ktorí sa prišli zabaviť či "kultúrne povzniesť" - alebo aj oboje naraz. ;-)

  • 24. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 3
FotoPohoda – (ne)podstatné detaily

Matej Sýkora

FotoPohoda – (ne)podstatné detaily

Predvčerom som si zaspomínal na tie chvíle z tohtoročnej Pohody, ktoré mi prídu ako užitočné na spomínanie aj do (ne)pohody. Tentokrát som síce tiež dostal chuť na "pohľad fotoobjektívom" (klišé ako má byť!), ale trochu inak - cez viac či menej nepodstatné detaily. Aj vám však niekedy udrú do očí?

  • 21. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 284x
  • 11
FotoPohoda – spomienky aj do (ne)pohody

Matej Sýkora

FotoPohoda – spomienky aj do (ne)pohody

Za moje najkrajšie zážitky z tohtoročnej Pohody - v ľubovoľnom poradí – som vďačný Orchestru SND a Maďarskej štátnej opery, rockovej legende Patti Smith (ktorú som predtým nepoznal), španielskej "ZUŠ-ke" Percujove a kanadskej kapele The Burning Hell (alebo The Burning Heaven?)… A predovšetkým Mišovi!

  • 19. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 330x
  • 6
„Pohodovú pohodu prajem…“ (fotoreportáž)

Matej Sýkora

„Pohodovú pohodu prajem…“ (fotoreportáž)

... Takto sme sa rozlúčili s jedným sympatickým chlapíkom na festivale Pohoda. Neviem, či mám písať všetky spisovné i nespisovné prívlastky tohto festivalu, naj(lepšie) to však vystihli v Sme – niektorí čitatelia (žeby hlavne organizátori ostatných festivalov?) sa pozastavovali nad tým, prečo sa o Pohode tak veľa píše. Odpoveď je jasná: Pohoda má naj(viac) naj zo všetkých festivalov na Slovensku, a pomaly aj v strednej Európe (snáď okrem Szigetu) a dovolím si povedať, že sa postupnou a prirodzenou cestou prepracuje aj ďalej... ;-) Ja už ale ďalej nebudem o pohode na Pohode meditovať – chcem sa podeliť o moje dojmy resp. pohľady cez hľadáčik foťáku - idem sa pokúsiť o „nejakú“ fotoreportáž...

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 661x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu