reklama

Zopár pozitívne ladených fotiek...

Minule, „už ani neviem kedy to bolo“ :-), som, samozrejme potom, čo som si všimol tú krásu naokolo „live“, len tak vybehol von (však sa ma aj nechápavo pýtali, čo to robím) a odfotil som zopár fotiek z bežného života, ale zároveň na mňa vplývajú dosť pozitívne. S niektorými by som sa chcel s vami podeliť... (Aj keď, asi niektoré veci vnímam inak ako „ostatní“, takže niekoho vôbec nezaujmú a navyše, nemôžem sa ani náhodou nazývať fotografom.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu




Obrázok blogu
Obrázok blogu


P.S.: autorom posledných dvoch fotiek je moja sestra...

Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu