reklama

Daruj darček

Chcel by som sa podeliť o jednoduchú myšlienku, ktorá mi ani neviem ako napadla. Možno vás inšpiruje a podobne ako ja, sa pokúsite nájsť niekoho, kto sa nemá až tak dobre a na Vianoce ho obdarujete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pochopiteľne by to nemal byť niekto, koho zvyknem obdarovať. Práve naopak, ideálne nájdem niekoho, koho až tak nepoznám, ale viem, že ho môj darček poteší a že je to možno niečo, čo si nemôže dovoliť.

Úvahy sa môžu týkať susedov, spolužiakov, kolegov v práci, ale viem si predstaviť aj kontaktovať neziskové organizácie či starostu na dedine, aby poradili, koho má zmysel obdarovať. Silné by bolo nájsť niekoho, kto je na Vianoce sám a stráviť čas spoločne. Veď nemusí ísť predsa o darovanie niečoho materiálneho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem zdôrazniť, že daruj darček nevnímam ako niečo výnimočne svetoborné a zásadné. Je to pre mňa predovšetkým o vyjadrení empatie pre toho druhého, darovaní drobného potešenia a hlavne pocitu, že niekto - hoci aj neznámy - na vás myslí.

Áno, mal by som sa empaticky správať celý rok, na Vianoce je to možno aj klišé, ale niekde by som mal začať, nie? Pripájam aj krátky úryvok z pekného filmu Pošli to ďalej, ktorý končí tým, že dokonca aj väčšia a náročnejšia idea je možná.

Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu