reklama

Spomienky na festival Pohoda (druhá časť)

Po čase sa dostávam k druhému výberu fotiek z Pohody. K opomenutému pestrému programu festivalu dopĺňam, že zachytené nie sú napríklad diskusie v stane Dobrá krajina s Bielymi vranami či spolupracovníkmi kandidáta na prezidenta Andreja Kisku, gitarová improvizácia Putan Club uprostred publika a mnohé ďalšie... Nehovoriac o programe, na ktorý som sa vôbec nedostal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
GUnaGU
GUnaGU (zdroj: Matej Sýkora)

Divadlo GUnaGU v sobotu ráno bolo skvelé, takisto L+S deň predtým. Na fotke je okrem iného zachytený Viliam Klimáček v roli bankomatu

Zastavme korupciu
Zastavme korupciu (zdroj: Matej Sýkora)

Jednou z diskutovaných tém bola zatiaľ nekonkrétna vízia Zastavme korupciu zakladateľa ESETu Miroslava Trnku

Jazz Band
Jazz Band (zdroj: Matej Sýkora)

Popri mnohých žánroch nechýbal ani jazz priamo z New Orleansu. Navyše, naľavo hrá majster En a s trúbkou Morgan Freeman

Robert Roth
Robert Roth (zdroj: Matej Sýkora)

Na chvíľu som zabŕdol aj na čítačku v podaní herca Roberta Rotha. Neskôr o knihe Dvadsaťpäť diskutovali autori Peter Zajac a Fedor Gál, ale k téme Slovensko po Novembri '89 sa najjasnejšie (a konečne aj kriticky) vyjadril Martin M. Šimečka

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Jana Kirschner
Jana Kirschner (zdroj: Matej Sýkora)

Myslím, že pre mnohých bol jedným z vrcholov Pohody koncert Jany Kirschner. Z môjho pohľadu - bol som celkom blízko - ma až tak nedostal

Pohoda tím
Pohoda tím (zdroj: Matej Sýkora)

... Kto sa dotlieskal až na úplný koniec Jankinho koncertu, dostal možnosť zatlieskať aj organizátorským hviezdam Pohody: tímu Michala Kaščáka. Ako pomerne kritický človek dodávam, že festival sa každým rokom posúva dopredu

Tomáš Hudák
Tomáš Hudák (zdroj: Matej Sýkora)

Ako som už spomínal, Martin M. Šimečka prezentoval skvelú "talk" o chybách Novembra '89. Naopak, pri Tomášovi Hudákovi som vlastne nechápal, aký je zmysel jeho úvahy... Ale ako som si dodatočne vyhľadal, nechcený vtip to bol dobrý

Vítanie slnka
Vítanie slnka (zdroj: Matej Sýkora)

Pohoda nemusí končiť večerom, ale hoci aj vítaním slnka v podaní Zakarpatského národného zboru. Ako sa vyjadril pre Jablko Michal Kaščák, je pozoruhodné, ako sa aj o skorej rannej hodine pre divákov vychystali v plnej paráde

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Ekumenická bohoslužba
Ekumenická bohoslužba (zdroj: Matej Sýkora)

Anton Srholec je skvelý a je zážitkom počúvať ho naživo, ale ekumenická bohoslužba bola pre mňa sklamaním. Vlastne bola "OK", ale očákaval som (oveľa) viac... Dokonca som si aj zdriemol. Ale na festival Pohoda sa určite oplatí prísť, veď kde si môžete z programu vybrať aj taký open-air unikát, akým je ekumenická bohoslužba?

Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu