reklama

Sobotná Pohoda 2010

Od letného festivalu Pohoda uplynulo už niekoľko mesiacov. Čas preveril spomienky, ale nakoniec mi všetky už dávno pripravené fotky prišli aspoň trochu povedomé...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


"Braňuško" Jobus + Vrbovskí víťazi = industriálny rock


Slušne obsadená ekonomická diskusia (to bol Rado Baťo ešte komentátorom denníka Sme)


Anton Srholec je pre mňa veľmi charizmatickým a pokorným človekom. Som však prekvapený, ako málo ľudí - aj medzi veriacimi - ho pozná


Knieža Schwarzenberg, ktorý už bol v tom čase čerstvo vymenovaným ministrom


Tak to bol podľa mňa divácky rekord - Para!


Bubeník Pressburger Klezmer Band počas tanečného workshopu


Slovenský komorný orchester Bohdana Warchala na scéne...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


... myslím, že znalec klasickej hudby ako som ja, má právo na otázku "A ktorý z nich je ten Warchal?"


Napríklad na túto diskusiu o spravodlivosti sa dá pozrieť s odstupom času a povedať si, že ... (každý si môže doplniť podľa seba)


Toto by mala byť maďarská Amadinda v akcii


Bubeník Orchestra Baobab zo Senegalu


A tento nástroj by mal byť saxofón...


DakhaBrakha prípadne ДахаБраха


No a na záver: José González. Tento "Španiel" ma udivuje aj tým, že je zo Švédska

Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu