reklama

Fotoreportáž z Pohody: aj nehudobný program, vrátane vynechania Björk

V prvej časti fotoreportáže sa nám rozbiehal festivalový piatok aj doplnkovými aktivitami či umením starých dverí. Každoročne má v rámci programu zachránia diskusie či divadlo, len na hudobných koncertoch by som to nevydržal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V rámci nehudobnej Pohody som sa zúčastnil aj diskusie Tak ďaleko, tak blízko k rovnomennému filmu Jara Vojteka o autizme (trailer). Čerstvo som ho videl v kine a oplatilo sa

Obrázok blogu

"Vypredaná" diskusia fyzika Martina Mojžiša s fyzikom Vladom Černým. Tak ako v Pod lampou, rád ich počúvam - majú dar zaujímavého rozprávania... A to fyzike nerozumiem, ani neholdujem

Obrázok blogu

Okolo vystúpenia Franz Ferdinand & Sparks (FFS), jedného z headlinerov, som sa len obšmietol... Hlavných headlinerov vlastne vôbec nepoznám, skôr sa zameriavam na české a slovenské kapely - čo súhlasím, nie je zrovna štýlové

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Spomínal som tanečný stan. Vo večernom programe neváhali holandský Kuenta i tambu pozvať na pódium záujemcov z publika. Žeby to bola príležitosť prvýkrat v živote tancovať? No, nevyužil som ju

Obrázok blogu

Sobotný program začal fajn koncertom Sendreiovci Le Orchestroha - hoci na ňom bolo relatívne málo divákov a Vlado Sendrei pôsobil nesvoj a "pod papučou" (pozrite si aj dokument Cigáni idú do volieb)

Obrázok blogu

Svojské zoskupenie Chiki Liki Tu-a: vľavo na obrazovke a vpravo naživo frontman Martin Višňovský v orandžovom plášti jeho mamy, ktorá v ňom učila výtvarnú výchovu (Pred sídlom SOZA hrali Chiki liki tu-a pieseň Ďakujem)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Najzaujímavejšou diskusiou bola jedná ekonomická "Kam sa podel slušný kapitalizmus?" (celý záznam) - možno aj preto, že Juraj Karpiš a Tomáš Sedláček reprezentujú pomerne odlišné názory

Obrázok blogu

Izraelská skupina Lola Marsh už na Pohode minulý rok vystupovala (video), hrali tiež v bratislavskom Depaule v rámci Mesiaca bez domova

Obrázok blogu

3x Omar Souleyman, údajne niečo ako sýrsky Senzus (Warni Warni), ktorý hrával na svadbách - až kým neremixoval tri pesničky Björk. Neviem posúdiť, len som prechádzal okolo

Obrázok blogu

Počas Björk som zvolil alternatívny program divadla Stoka a ich hru Víťazstvo, ale už by som to asi nezopakoval - divadlo mám rád, ale toto nebolo ono, napríklad aj kvôli množstvu podľa mňa nevhodných vulgarizmov

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

... z "performance" Björk som zazrel aspoň z diaľky ohňostroj

Obrázok blogu

Korben Dallas Symphony splnili očakávania, ale ani neprekvapili (Beh live). Veľká škoda, že slová nových pesničiek neboli kvôli ozvučeniu počuť

Obrázok blogu

Pohoďáci, tím Michala Kaščáka: predstavenie a poďakovanie

Obrázok blogu

Už len ilustračná fotka... to najlepšie na záver - mimo oficiálny program - bol Hroch Karol v podaní Braňuška Jobusa. Mimochodom, keď sa predieral medzi divákmi na koncert Bez ladu a skladu, tak zdravil okolostojacich "Ahoj"

Ahojte!

Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu