reklama

Fotoreportáž z Pohody: krátky štvrtok a rozbiehajúci sa piatok

Moja tradičná fotoreportáž z festivalu Pohoda mi pomáha cez archív blogu identifikovať, že tento rok to bol môj 6. ročník. Opäť sa podelím len o niekoľko komentovaných fotiek, napadla ma asi len jedna hlboká myšlienka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A síce: veľký počet návštevníkov z radov detí a ľudí na vozíčku je skvelou vizitkou organizátorov, že aj tieto skupiny návštevníkov sa na festivale cítia dobre a je o nich postarané.

Pre účastníkov: podľa obsahu festivalového denníka sa zdá, že najzaujímavejšie by bolo písať o jedle a freebies - rôznych marketingových darčekoch "zadara". Aspoň mňa tieto články oslovili najviac. Musím to pre budúci rok prehodnotiť.

Obrázok blogu

Príjazd na festival štvrtok podvečer - kto neskoro chodí, stojí v zápche...

Obrázok blogu

... a nestihne začiatok koncertu Pary - ktorý sa mi - hoci aj z veľkej diaľky - páčil (Para: Doma dobre live z Pohody)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Štvrtkový program bol - pre nás čo chodia relatívne skoro spať - krátky, po Pare začalo zapadať slnko. Počasie počas festivalu vyšlo veľmi dobre - pod mrakom, s rozumnými teplotami

Obrázok blogu

Jeden z top koncertov: Bez ladu a skladu (Parné valce). A prečo pohľad do publika? Prekvapilo ma, koľko ľudí prišlo a to vo všetkých vekových kategóriách

Obrázok blogu

Viac-ako-dvojhodinová-pesnička-bez-prerušenia v podaní Manu Chao La Ventura a fakt tlačenica... (video)

Obrázok blogu

Príchod v piatok okolo obeda z pohodlia domova a pohoda v obklopení občerstvenia

Obrázok blogu

V rámci pestrej škály doplnkových aktivít si môžete zahrať aj futbal ako takéto bubliny a mnohé, mnohé iné... Ja som si vyskúšal bocciu na vozíčku, čo je niečo trochu ako petang alebo curling. Nakukli sme tiež do stanu iHRYska so spoločenskými hrami či "cyklostanu Petra Sagana"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Kopec doplnkových aktivít... a aj umenia. Hoci mne sa to zdá ako niekoľko starých dverí, ale toto dielo podporil aj Višegrádsky fond

Obrázok blogu

Keďže doprava vlakom je najekologickejšia a najpohodlnejšia (pozdravujem zasvätených), nemohli sme si ju nechať ujsť. Ale neviem, či to platí aj so slovenským štátnym dopravcom?!

Obrázok blogu

Lenivejší pohľad po sediačky na koncert mladej slovenskej skupiny Gennius Locci (live v Slovenskom rozhlase) - hudba fajn, sprievodné komentáre mierne infantilné

Obrázok blogu

... taký odviazaný, že by som tancoval som nebol. Ale tanečný stan je veľmi populárny, či ide o ľudovky (doslova) alebo rôzne iné hudobné štýly

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvidíme, možno budem tancovať v pokračovaní fotoreportáže. :-)

Matej Sýkora

Matej Sýkora

Bloger 
  • Počet článkov:  160
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu